Skip to content
Bank Spółdzielczy w Jastrowiu Logo Bank Spółdzielczy w Jastrowiu Logo
  • STRONA GŁÓWNA
  • O BANKU
    • HISTORIA
    • ORGANY BANKU
    • SYTUACJA EKONOMICZNO FINANSOWA
    • STRUKTURA ORGANIZACYJNA
    • ZASADY ŁADU KORPORACYJNEGO
    • REKLAMACJE
    • KOMUNIKATY
    • POLITYKA INFORMACYJNA
    • RODO
  • OFERTA
    • DLA CIEBIE
    • DLA FIRM
    • DLA ROLNIKÓW
  • DLA KLIENTA
    • DO POBRANIA
  • AKTUALNOŚCI
  • PODZIĘKOWANIA, OSIĄGNIĘCIA
  • KONTAKT
  • STRONA GŁÓWNA

REKLAMACJE

Strona główna » REKLAMACJE
REKLAMACJEjastrowie2022-06-03T15:06:15+02:00

Informacja o terminach rozpatrywania niektórych reklamacji

W związku z wejściem w życie z dniem 7 kwietna 2020 r. Rozporządzenia Ministra Finansów w sprawie określenia innych terminów wykonania niektórych obowiązków sprawozdawczych i informacyjnych (dalej: Rozporządzenie), skróceniu ulega termin odpowiedzi na reklamacje dot. zmiany warunków lub terminów spłaty kredytów/pożyczek w przypadku ogłoszenia stanu zagrożenia epidemiologicznego albo stanu epidemii.

Więcej

Informacja dla klienta dotycząca zasad składania reklamacji/skarg/wniosków

W przypadku posiadania zastrzeżeń dotyczących usług świadczonych przez Bank w zakresie wykonywanych czynności bankowych w rozumieniu ustawy Prawo bankowe z dnia 29 sierpnia 1997 r., klient ma prawo złożyć reklamację

Więcej

Wzór formularza dla klienta indywidualnego

Wzór formularza dla klienta instytucjonalnego

Wzór formularza reklamacyjnego dotyczący karty dla klienta indywidualnego

Wzór formularza reklamacyjnego dotyczący karty dla klienta instytucjonalnego

Wzór formularza reklamacyjnego dotyczącego reklamacji ubezpieczeniowych

  • REKLAMACJE
  • ORGANY BANKU
  • HISTORIA
  • O BANKU
  • KONTAKT
  • KOMUNIKATY
  • NOWY KLIENT
  • PODZIĘKOWANIA, OSIĄGNIĘCIA
  • POLITYKA INFORMACYJNA
  • STRUKTURA ORGANIZACYJNA
  • ZASADY ŁADU KORPORACYJNEGO
  • SYTUACJA EKONOMICZNO FINANSOWA
  • AKTUALNOŚCI
  • BANKOMATY
  • ZASTRZEGANIE KART
Copyright 2012 - 2021 | >>>JZ-Soft Szczecin<<<
Go to Top